17 Nisan 2016 Pazar

Birkaç şiirlik ömrümüz kaldı

Birkaç şiirlik ömrümüz kaldı.
Sen giderken yazıyorum bu mektubu
aklım öyle gidişinde.

Her adım bir uçurum
davul sesi gibi yankılanıyor kulağımda.

Ölmedik de can çekişiyoruz gibi
Olsek rahatlacağız sanki (!)

Birkaç şiirlik ömrümüz kaldı.
Sen beni düşünürken yazıyorum bu mektubu
aklım son görüşümde

Her kelime bir ölüm gibi
Yaşasak kurtulacağız sanki (!)

Birkaç şiirlik ömrümüz kaldı
Peşi sıra içiyorum artık sigarayı
Yakıyorum diğerini bitmeden bir öteki
Bilirim sevmezdin ama
Şimdi her şey helal bana.
Sen üzülürken yazıyorum bu mektubu
Aklım öyle iç çekişinde.

Her dize bir tuğla gibi
O evin altında kaldık şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Zar Zor Bir Veda

Zar zor görüyorum aklımdaki mısraları şimdi aklım fikrim hep sigara dumanı. Alışık değilim öyle veda mektuplarına, zar zor hatırlıyoru...