30 Nisan 2016 Cumartesi

Tokat


Mesela artık gecenin bir yarısı yataktan fırlamıyorum. Kötü rüya görmüyorum çünkü biliyorum ki anlatacak kimse yok. Teselli de eden yok. Bilirsin gece nöbet geçiririm ara sıra. Sen gittin gideli o da gitti benden. Özlüyorum biliyor musun? Gelsen yine kabuslara gece nöbetlerine kapım açık. Gördüğün ben değildim. Tanırdın beni oysa nasıl demedin bu sen degilsin diye?

Oyle bir tokat at ki getir beni bize.

Öyle yabancı kalıyoruz ya birbirimize hiç olmamış gibi. İzmaritler filizleniyor ağzımda. Şu dudağımın kenarındaki kırık gülüşü al gülüşünü ver bana. Ellerimin soğuğunu al sıcağını ver bana.

Öyle bir tokat at ki getir bizi bire.

Gülüyorum bir şey olmamış gibi. Ama bir şey oldu kadınım. Bana sen oldun. Simdi yine ben eski ben oldum. Olmaktan en çok korktuğum kişi oldum. Yine ben ben oldum. Bilirsin yalnız kalmaktan korkarım en çok. Bu dünya kendi başıma kalmam için çok büyük. Öyle alışmışım ki bize şimdi, yatağım, şiirlerim, kalbim ve hayallerim bol gelir. Gel doldur beni.

Öyle bir tokat at ki bitir bu gece sancılarını uyandır bizi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Zar Zor Bir Veda

Zar zor görüyorum aklımdaki mısraları şimdi aklım fikrim hep sigara dumanı. Alışık değilim öyle veda mektuplarına, zar zor hatırlıyoru...